Tuesday, November 23, 2010

H.E.A.R.T. B.R.E.A.K (!)

adakah sy terlalu emosi? atau mmg org d skeliling sy suke buli sy. sbb sy ni suke mngalah ke?
kenapa org ske amik ksempatan kt org yg baik? kenape orang yang kite syg xsyg kite mcm kite syg die. or kdang2 xsdar pn ape yang kite buat tu betul. ssh sgt kn nk ck perkataan "Thanks" or"sorry"
berhantu kot perkatann tu.

kite kne akui yang hidup kite xsendah cerita angan2 dlam novel. yang hidup dalam duni mewah. atau bermula dgn miskin pastu kawen ngn laki kaye. atau jugak ank orang kaye kawen ngn ank org kaye..
pastu muke nk jambu je. yang laki tuh hensem cm bapak la kn, yang pompuan ayu, manis, jelita.. hadeh. mmg xley bla.~

org yang suke bace novel cinta adlah antara orang2 yang kuat berangan.mengharapkan hidup yang sempurna. berakhir dengan  gembire. Happily ever after.! 
***melalut smpai novel plak da..~

haish~ kenape la org2 yang kite syg xhargai kite. sdgkn kite wat ape aje untuk dorang? bkn stakat xhargai. siap menyakitkan aty tanpa ase bsalah. nk marah kang sayang. simpan lam aty la.smpai bengkak2. last2 mletup.. macam jerawat. smpai merah, bnanah. then..pupS! meletup.
mase tu toksah ckp la. .anything can happen. even Klcc pon bley runtoh.! bkn sbb bangunan tu x kukuh. tapi sbb memang da tertulis. ia akn runtoh.

u noe wha? ade  smuthing yang kite terlepas pandang dalam hidup.ni.
bg kite bnd tu x penting. tp bg org yang kite syg, bnd tu sgt pnting.
bg kite bnda tu biase.bg orang yang kite syg, bnda tu sgt beharga
bg kite ape yang kite ckp tu loembut. bg org yang kite syg benda tu kasar.
bg kite ssuatu pristiwa tuh biase je. bg org yang kite syg that moment was so precious..


bile kite lukakan aty org yang kite syg tanpa kite sedar. kite akn mintak maaf?
kenape kite malu sgt nk mintak maaf? ssh kn nk mintak maaf. kne tundukkan ego yang tinggi mlangut.
Oh~ dunia.
Alahai!~ manusia..


bkn niat mnyesali hidup.sbb semua yang terjadi atas dunia ni dh tertulis. Qada danQadar Allah s.w.t..xde sape boley ubah kecuali Die nk.atau kite yang berdoa.  Tuhan tidak akan mengubah nasib seseorang itu melainkan die sndiri mahu mengubah nasibnya...~


Teruterubozu

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.