Tuesday, April 12, 2011

Kawan ke kau.??

As salam...~ hari ni saye nk mengadu satu kejadian. eceli da beberape hari da hal ini berlaku.Aiseh. Pernah tak korang jumpe seorang mamat ni. Dulu, die kapel ngn awek kawan die. skang cm da terumbang ambing. then lepas tuh . nak usha awek kawan die lagi sorang lak.Aigoo.~ mahap la.. jantan keberet.!~

sangat annoyed.

Saye amat mengesian kot. Apelah agaknye masalah die yerk. Saya jugak tak pasti. Cik Kawan, pegi la klinik. Taw2~ Sebab cuace kot . Yela, cuace skang x menentu kan. Kejap ujan kejap panas. Pegi la klinik. Mane la tahu malaria ke, denggi ke. Boley buat pale jadi x brape waras kot. agaknye la. kan.? kan.? ke tade moto kete nk g. Tompang la membe? Ke da tade membe? Tu lah.! orang da cakap jgn ejas awek membe. ko degil. .!
*** eh, ok2. saye ta marah ye tadik. Nasihat..~ kiki.!

Ha ah. Back to the future. Oke. ekcelli. Masalah ni berlaku kepade saye.Macam gini, ade la sorang kawan pade Cik Gewe.

Cik Gewe

Saye ta kenal sgt pon. Kenal pon melalui cite cik Gewe. Cik Kawan ni, dulu kapel ngn sorang awek, 'C' name die.. yang hot tuh. 'C' ni.. awek 'D'. Cik 'D' ni, pulak. kawan baik Cik Kawan dan Cik Gewe. Oke. Cinta 3 segi. Saye pn xtaw ape kes mereka ni. haha.!

Tengok daripade tde kaitan ngan saye, tibe~tibe jadik berkait. Sebabnye, Cik Kawan nih, gado ngan awek die. 'C' Selepas sketsa hangat di fb.(terbagitau) Cik Kawan ni macam lain macam jerk. Tiap kali saye on9 saje, muncollah die dalam chatbox saye. haishh..! Heran.~
sampai la ari ni, Die macam bagi hint. Konon nak meluah prasaan la. Adeh.. Sorry der..
Gua xlayan la mat jiwang..!( ala2 gengster) Haha. Ekcelli. saye tidak berminat dengan anda kerane...(macam nak isi peraduan ja. haha) :
1) saya sudah punya cik Gewe
2) Awak tak HENSEM
3) macam xde pompuan lain kat dunia nk ngorat awek membe.
4) kau ni 'Freaks'!!

Dengan tanpa rase segan, saye telah merepot kepade cik Gewe. Haishh.. Die sudah mengetahui. Cume die berpesan supaya saye memandai menjage diri. Kami hanya tergelak. Kasihan die kan.. Kurang kasih sayang..

pesanan dari saye dan Cik Gewe--> Tolong la..( tangan ke dade, mate ke atas.)
awww.!

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.