Monday, April 4, 2011

Sabar itu Indah

Assalamualaikum Sang blog. Hari ni bertambah lagi pahala saye. sebab? huu~ disebabkan oleh sesetengah manusia yang tidak meretikan diri untuk ,menyabar.!
Ya Allah .. Ampunkn lah dosaku..~


disebabkan saye seorang yang penyabr. saye tidak marah.(manipo) mereka telah tidak mengate2 jaat. saya hanya senyum kepade mereka. lalu memberi ciuman manja mm..*** erkk. penipuan terlampau.
cerita ni disambung pada hari lain, jadi...

******
***
**
*
 Hari itu menaiki bas menuju ke suatu tempat. (lawatan sambil blajar. macam skola2 dlu) saye hangin sangat la dengan seorang budak ini. amat.! pagi2 da bikin orang panas telinga. Capang tlinge saye pagi ni. 
hape ke tidak berangin. pagi2 naik bas. orang naik bas ilek je.. stended la naik bas ramai2 kan, misti la banyak kepale. Nak jadi cite. pagi td. pacik dreba pasang radio. die bantai jerit kuat2. suh slowkan radio. aigoo.. bwak bas sendiri la.!(ops~.saye xmarah ye.. nasihat..)
Lepas tuh pulak. sipolan nih.melalak lagi. suh pasang cd karok.(menyanyi la) pastu, orang nk nynyi die marah2. dah lame2 duk karok. ingat senyap .hape.. marah orang sebb karok lme2. aigoo.. apekah jenis dan spesis mamalia ini.(xmarah jugak ni.)

Akhirnya. akibat tidak sabar, saye menyebut. eh.. Berkate. 'lek la. kau bukan naik bas nak g anta mayat.naik bas ramai-ramai. nak ikot pale kau. Kau naik la treler kat sbela tuh". sambil tujuk pade trak askar.
Ha. Kan dah kene. Maafkan saye sipulan. Akhirnya. Sipulan telah berjaya memaitkan seekor itek dan menampal di mulotnya. ahaks!~. Maap lagi.
Ps: cite d dua perenggan terakhir itu mengandungi unsur2 penipuan dan tokok tambah. Ia bertujuan untuk menyedapkan cerita tersebut.
Sekian.

bai blog.!

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.