Saturday, May 7, 2011

CEMBURU

As salam.. Sang blog. n sape2 y singgah kt sini. entry ni saye tuju pade Cik Gewe.@ Encik Gewe. Maap.. Saye lupe. Nanti saye ubah. Sory dear.! (!_!)" NAk buat entry geli2 la malam ni. ngeee~ gelak gedik
Nak gtau awak trus sy malu. Lagi? Kite same2 bizi. Lagi? Saye da lame xmakan  mcd nan awk.
hahaha..

Saye pon tatau awk bace ke x entry ni. Hihi. konon awk bace la erk.

Kehadapan Encik Gewe yang diingati selalu.
 Awak, saya rindu. Da lame x dating kan? Awak, Tengah buat ape?
Da makan? Saye da. Awak, saye da lame xjumpa awak kan. Kenape ? erm.. saye mintak maap.
Awak. Saye pon tataw nak cakap ape. Saye nak call awak. Nak bagitau awak, rindu la. (malu***)


meluat plak bace entry sampai sini. nak teruskan ke x  ni?? 
jap ubah ayat. 

Encik Gewe yang dirindui.. Saye da lame xmakan McD ngan awak. Kite slalu mkan mcd bile dating. Awak slalu abiskan coke saye. saye kan x minum minuman bergas. (ayat macam cekgu bm )
saye pon ta paham nape mate awk bulat kat cni.?

Saye nak jalan2 kat mall ngan awak lagi. Jalan sampai awak penat nak layan saye. Awak teman saye shopping. Awak angkut barang2 saye. Awak pilih barang untuk saye. Kesian awak Tapi.. Awak kan kuat.! Jom Baby jom~ 
suri serumah setangga.

Nak g pasar malam Feringgi lagi. Jalan sambil makan jambu sejuk.. Nak lepak tepi pantai sambil borak  ngan awak. pastu makan lagi. Makan sampai gemok. ! hee..~ Ingat lagi hari tu.? 
kamera hijau tu milik kami berdua.


Jom Baby Jom.!~ kite g jalan kat taman. Bercinta. Oh~ Rindu betol. Saye suka borak ngan awak. Sebab.. err.. errr.. erm.. nanti la  nanti saye bagitau awak. 
kite same rabun

Awak. Saye kuat cemburu. Saye cemburu bila awak free. N awak main game. Saye cemburu bila awak kua makan ngan kawan2. Saya cemburu tengok ex awak sangat cantik. Saye cemburu pempuan cantik ade kt skliling awak. Saye cemburu bila awak lupa kan saya Saya cemburu bila saye x dpat jumpa awak.
Agaknye kenape?? Saye ta tau. mungkin awak tahu. Encik Gewe. Awak marah x bila saye cemburu.? 
Saye marah. Saya ta tau nape saye ade prasaan camtuh. Saye takot awak ta selesa. 
i'm Sorry. i can't help this feeling. Saye cemburu.
(!_!)/*

semut..~


Akhir kata, Encik Gewe. Saya jatuh cinta. Dengan awak. 
kepade yang meluat ngan entry ni. sile shushh~ hehe.. Takpe kan.?? ni kan blog saye..
(malu**)

ps:gamba zaman dulu.

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.