Friday, May 6, 2011

menanti belah

Malam ni saye mengeluh.. Ingat minggu ni tanak sentoh pon lappy. Tapi nk uat cemane kan . Kat sini tempat mengadu naseb. haishh. ~ Minggu ni exam final. Sume orang puase tenet. Saye pon. tapi Bukak jugak.. hadoii..
saye slalu nanges camnih. burok.!
(T_T)

2  ari ni. meniti hari2 suram. bukan sebab Taiping asek ujan ye. Minggu ni saye susah hati.  Saye sedang menguatkan diri untuk kehilangan. Ya, saya yang pilih untuk berubah. Dan saya jugak kene terima ape saje kemungkinan yang bakal saya hadapi.
Saye sendiri ta tau saye ni kuat ke tidak. Yang pasti,, sesuatu tuh amat3 penting. n saye ta pernah jauh dari sesuatu tu sebelom ni. Ta pernah ade bunga2 na hilang la sebelom ni. Tapi sejak akhir2 ni. macam da nak hilang. Haishh.. sy ni kan Ratu Air Mata.
Aigoo. susah jadi pompuan ni. Emosi lebey.! Asek la nanges. Tp, sy ta suroh pon die kua jugak.. huwaaa.!~

Semoga saya kuat. Saya harus kuat..!

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.