Monday, December 12, 2011

Harap sudehh..~

jangan BERMANJA pada yg
tak HALAL
jangan BERCERITA pada yg
tak AMANAH
jangan PAKSA pada yg tak
SETIA
jangan UNGKIT pada yg tak
MENGHARGAI
jangan BENCI pada yg tak
MENGERTI "
jangan BERHARAP pada yg
takSUDI
jangan MEMAKSA pada yg tak
CINTA
jangan CINTA pada yg tak
RELA

p/s : what the words?!!!~~~~
saye dapat kate2 ni dari fb adek junior.. Mahap dek..pinjam sat.. tibe2 rase macam terkono lak ngan kate2 budak ni.
haishh~ sampai bile nk gedik2 camni??
 umo banyak. perangai cam budak namblas taon.
 hapekah pesen perangai ni..Oh.! farahah. bile na buang tebiat gedik ni.. hahaa 
Sape la nak kalo dah perangai pelik pade orang cmni kn. keh2.
Mungkin akan tibe mase saye akn bersare dr arena gedik ni. Bile? tatau??
Semalam lepas keletihan balik dari Gua tempurung yang sgt best tuh. Saye dapat panggilan. Sape?
ekspedisi gua tempurung.!

kawan..~(ayat artis) Dato A.. hahhahahahah
(gelak sampai muntah) Dato A nk melamar saye..!! Jeng3~
Dato A.(misteri..~)
 
Hape sy nk jawap? saye cume gelak. Sebab?? sebelum ni die ta penah sirius pon. yup. Memang da kenal lame da ngn Dato A. tapi macam tu la die.
 Dato A. bussinessman mude dari Kelate. tp duk keyell. Da jd cma org keyell  la kan..
time2 orang nga angau ni la die dtg nk mlamar bagai. Hape la.. kunun la kn.. Cakap pakai air liur mmg la xkne bayar bhai.. haha 
Tapi bile dipikey balik, kate2 Dato A tuh. Katenye saye xde mase nk bcinta. Saye nk bcinta lepas kawen.(sweet la sgt) mungkin oke jgk die ni.
Mungkin oke.Sebab saye ni asyek la dk mnunggu buah y ta gugur kn. so, kalu ade orang y sudi tuh.Alhamdulillah la kan.. Benda yang kite nak smsetinya kita dp. Sampai bile nk tunggu Encik Sum1? n Smpai bile nk cari Encik FK?
Orang2 y cume wujud dalam khayalan je. Bile mase dorang nk kua n msuk realiti tibi kan..
gambar ni diambil mase g alam fantasi ye..
hahaha
So..Lets enjoy life while its running smooth.. Sume2 Encik2 khayalan tu pn tatau kwujudan dorang dlm belog ni.. hahaha..
Tapi jodoh kite tatau. Mase sume jalan ke depan. Ta hade lg mase y undur ke blakang. So, just follow the flow..
Malas nk berusaha sgt la psal jdoh2 ni.
lau  da tertulis dekat Luh Mahfuz si polan tuh jodoh saye. Maka die la..
Wallahuallam..Serahkan pade Allah SWT. Cume die yang tau ape yang sedang jadi skang. n die jugak tau hape y akn jadi nnt..

ps: kawan2 yang support saye ngn Encik Sum1. tq..
tapi t akemane pn .haha

1 comment:

kawan2 si gemok.