Friday, February 10, 2012

Hari History.

Assalamualaikum wahai blog yang budiman..
Setelah seharian bersame kawan- kawan yang telah lame dirindui.. Sangat seronpk walaupun terpaksa menaiki bas ke sane. Semate2 nak jumpe u olls tersayang, kugagahkan jua. Eicehhh
Alhamdulillah.. Selamat tiba,dan selamat jugak baliknye.. Dihantar oleh Encik Ehem2 Nena.. hahaha.


Hari ni perkare yang paling menggerunkan da jadik.. waaaaa! Jumpe ES.!! Saye paling takut lau terserempak ngan ES. Huk! Takut jadi patung.. Then memang ye la kan..
Situasi cuak di foodcourt :
Saye duduk bertentangan dengan Cik S mase kat foodcourt, die pon cakap “weh, macam kenal baju petak2 merah tu.”
 Saye,”Spe?”
“_ _ _ _ _”  Menyirap trus darah saye. Berdebar toksah cakap la.. Alamak.
Bile ES datang dekat meja kitorang, memang mase tuh saye ase macambiru je muke ni. Si Fie plak suh cakap. Dalam hati ' aku nak cakap ape wey... ak maluuuu'
So, saye cume tersenyum. (walaupun macam nak cair kn tengok ES) hahahaa..Untuk beberape minit, saye jadik bisu. Terkejut ta abes ag sebab nampak die kan.

Tak sangke mimpi saye jumpe ES bebrape ari lepas jadi kenyataan. Oke2. Mimpi yang berguna.muahhahaha.. Sile2 cakap saye gedik. sebab saye ase macam nak tampar je pp saye.. hahaa
Saye da cube untuk tak pikey pasal mimpi tu sebenarnye. Tapi, da jumpe td, da berbunge la plak.Adooii..
apesal la awak g muncul td haaaa~ (konon marah) Kan saye da ngau2. Kalau awk on9 mlm ni, saye bagi no tiang letrik ngn no ic kat awak. Peliss.. g la ngundi.. demi negara. haha. xde kaitan.! saye nak mintak alamat umah awak la. nak anta kad raye. hahaha... boley? (separuh sewel)


ES. Awak comel tadi. hahaa..

No comments:

Post a Comment

kawan2 si gemok.