Thursday, May 3, 2012

down to earth

Malam ni, KL nampak suram dari sliding rumah saye. Sorang- sorang meneguk teh suam. Menikmati malam yang bising dengan bunyi kereta. Tiba-tiba mate ni bergenang. Tak sedar . Makin lame makin laju. Kemudian saye teresak-esak. Oh Tuhan. Kenape saye sayu, lalu emosi.

Saye da lame putus cinta. Tapi hari ni saye rase perit. Kenape? Kenape ek? Sebab Encik Ex da ade pengganti. Dan kenape perlu saye sedih. Saye xboleh rase sedih ke bile bekas kekasih hati ade wanita lain?
Uhuk3. Selfish nye saye..=((


Sedih diputuskan masih bersisa. huwaaaa...Nangis.(ngade2)
Saye pon heran nape saye yang nakal, kuat mlawan. Boleh jadi selemah itu bila bercinta. Seluruh cinta sayang kepercayaan saye da serahkan pade die. Selepas die pergi, saye rase die da bawa semua.
Yang tinggal cuma mate yang terliur. dengan Lelaki. Bukan jatuh cinta. Tapi tertarik mate.
Ya, Lelaki2 lain yang hadir selepas die pergi cuma mainan mate saye. (ase2 la kan) saye pon xtaw.

Yepp. Malam ni entry jiwang.
nape?? suke ati la kan.ni blog saye. huahuahua.!
Xkire malam ni sesi luahan perasaan.
To Awak, i do hate u. Sebab awak buat saye xsuke diri saye yang sekarang. Awak ubah saye jadi ikut care awak. then awak belah.. Banyak cantek.!
Grrr~ marah ni. ;p
Lurus bendul nye saye ni. Bile da sayang orang, saye lupe nak sayang diri sendiri. dan saye jugak lupe.. Saye xsesempurna itu. Saye jugak lupe. Allah maha berkuasa. Sekali die ubah hati awak.. Sekelip mata je kite da jadi orang asing.

Percintaan saye dengan awak ibarat menggantung plastik yang penuh berisi air. Sekali tali tu putus,plastik tu akan jatuh pecah ke bumi. Air tu takkan dapat kutip lagi. Takkan. Ia akan kering.Tandus.


Malam ni saye xboleyh tidur selagi saye xtulis. Bile saye sedih saye akan menulis. Dulu kat diari. Skarang kat sini. Kalau boleh saye mahu satu dunia tahu. Saye sakit. Sakit hati. Sakit bile jatuh hati. Sakit lagi bile saye serahkan hati pade orang yang salah. Die kembalikan pade saye. tapi penuh luka2.

Saye sedih. Ya Allah.. Saye rase berdosa sebab saye menangis kerane lelaki tu.  Saye tak menyesali takdir. Kerana mungkin Allah turunkan hujan dan petir. Dan Allah sembunyikan matahari. Kita meratap dalam kenbasahan mencari mentari. Padahal kite tak sedar Allah nak bagi kite pelangi yang indah.
Ya Allah  semoga saye kembali bernyawa. Semoga cinta kembali hadir dalam hati saye. Dan semoga saya mempercayainya. Semoga..
Kerana hanya Allah yang tahu. Ya. Cuma Allah..
hati yang berpakej. Lengkap terluka.

malam jiwa kacau.

1 comment:

kawan2 si gemok.